martes, 29 de abril de 2008

PER FÍ ACTUALITZO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bé com molt bé dic adalt per fí m'he proposat actualitzar el blog, encara que m'ha costat una miqueta ja que no m'enrecordava de la contrassenya, excuses apart, aprofito per narrar la crónica de la primera cursa que he fet a la meva ciutat natal Lleida!!! i com que de moment no fant cap TRIATLÓ!!!!! ho vaig fer en una Mitja Marató concretament la de Balàfia.
Diumenge 27, despertador a les 08:00h la veritat que és una canya tindre la cursa ha excasament 300m de casa, faig una mica el dropo per casa, esmorzo el meu entrepà de rigor desperto al meu germà, ens canviem i cap a les 09:00h anem al Centre Civic de Balàfia per recollir el dorsal, concretament el 285!!
Miro l'hora i no m'ho puc creure les 09:20h temps de sobres per fer un cafetó i una petita xarradeta.

Animat abans de la sortida. Fotos realitzades pel meu germà Oscar. Aviat farà alguna curseta oi??
09:40h em poso una mica de vasselina als dits dels peus per les meves i doloroses llagues i apa a escalfar una miqueta.
10:00h en punt tots a la sortida i comença la cursa, la veritat es que volia sortir una mica conservador però a causa de que la sortida de la Mitja i de la Cursa Popular de (6,4km) es dona junts, amb lo que aixó comporta ( vas a ritme dels que van al teu costat) i que el 1r km pica cap abaix hem surt a 3'37".
Veient aixó i lo llarg que s'hem podria fer la cursa afluixo una mica.
1KM 3'37" estic sonat, afluixo de cop.
2KM 3'45" i afluixant una mica més.
3KM 3'55" encara vaig una mica ràpid. Hola Indivil i Mandoni!!
4KM 4'02" a veure si puc mantenir aquest ritme.
5KM 3'58" vaig molt còmode.
6KM 3'55" passo per davant de casa!!!!! quina canya!!!!!

Vista pel davant

I pel darrera.
7KM 3'59" encara vaig per sota dels 4 i això que volia conservar.
8KM 4'08" ostres noi quina pujada!!
9KM 4'00" per fi clavo un km a ritme jiji.Sortim de LLeida.
10KM 4'02" vaig bé parcial de 39'25".
11KM 4'13" comença apretar la calor al camí de Torrefarrera, que pestós.
12KM 4'15" continuen les petites pujadetes.
13KM 4'11" m'estic encantant (com es habitual en mi) i decideixo apretar una miqueta.
14KM 4'08" be he baixat 3" jeje
15KM 4'06" ara una miqueta millor.
16KM 4'08" ja veig que si vull baixar una mica més el temps hauré de patir més.
17KM 4'03" ara sí.
18KM 4'04" continua igual.
19KM 4'16" un petit moment de debilitat,el maleït "flato" però res que no es pugui arreglar.Tornem a entrar a Lleida pel Secà de Sant Pere.
20KM 4'05" va que aixó ja s'acaba.
21KM 4'04" apretant una mica al veure que puc baixar de 1h 25' però sense aconseguiro, si hagués estat una mica més atent ho hagués fet de sobres, però com que soc així de despistat ja m'està bé.

Moment Sprint quan veig el crono!!!!

Llàstima la pròxima aniré a baixar dels 25'.
Finalment 1h 25' 04" marca personal a 4'02" el kmi molt però que molt SATISFET!!!!
Molt content de la cursa, del recorregut encara que una mica pestos per la calor( no hi ha ni una p.... ombra en tot el recorregut), dels avituallaments i de la gent que anava animant en tot moment per allí on passavem. Espero tornar a la pròxima.
Molt aconsellable de fer!!!!

2 comentarios:

Talin dijo...

Si Sr. muy buen tiempo, felicidades y enhorabuena.

robert mayoral dijo...

molt bon crono, tu actualitzes de mitja en mitja, eh??